Concurs de film: îndrăzneala se premiază cu 10.000 de dolari

0
191

Sub sloganul „Extreme meets film”, competiţia internaţională MOFILM este deschisă, pentru prima dată, şi amatorilor de film din România. Până pe 31 ianuarie 2011, în cadrul proiectului artistic iniţiat în 2007 de brandul Mountain Dew, pasionaţii de film sunt provocaţi să creeze un spot de 45 până la 120 de secunde, amuzant, nonconformist şi original, pe o temă dată, disponibilă pentru download pe www.mountain-dew.ro. Pentru premiul cel mare de 10.000 de dolari şi o excursie la Barcelona se vor bate participanţi din întreaga lume. Festivitatea de premiere va avea loc la Barcelona, în februarie 2011.

Toate montajele audio-video ce respectă criteriile competiţiei vor fi vizionate de un juriu online specializat direct pe www.mofilm.com, criteriile de evaluare fiind rezolvarea temei creative într-o manieră originală, cu potenţial de viral.

MOFILM este o organizaţie a cărei activitate a început în 2007 şi s-a remarcat în promovarea conţinutului audio-video pentru telefoane mobile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here