Pe 5 şi 6 decembrie, de la 21.00, Atelierul de Producţie găzduieşte Noaptea Devoratorilor de Publicitate. În cele două nopţi de festin publicitar, timp de patru ore, vor fi difuzate peste 150 dintre cele mai bune spoturi create în ultimii ani.
Best of-ul de patru ore va fi împărţit în patru categorii: Sexy Advertising, inspired by Sports, Social Awareness şi inspired by Film.
Invitat special va fi Marius Pertze, care va mixa muzică şi video în ton cu cele patru categorii de spoturi.
Biletul costă 25 de lei.
Potrivit organizatorilor, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promovează arta advertising-ului ca pe o formă neconvenţională de divertisment pentru o categorie importantă de consumatori: „the trend-setters” sau cei care aspiră să devină inovatori.
Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot şi a pornit de la pasiunea acestuia de a colecţiona spot-uri publicitare. Iniţial, proiectul a fost dezvoltat numai în Franţa, începând cu anul 1981, rezumându-se la difuzarea unui calup ce cuprindea câteva spoturi. Datorită creşterii popularităţii conceptului, în 1984 Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit un fenomen european.
Prima ediţie bucureşteană a evenimentului a fost organizată în 1995 de către Dan Chişu, care a devenit producătorul evenimentului în România.
Vezi mai multe din Prieteni, petreceri, clubbing pe 220.ro